28 Ekim 2015 Çarşamba

Laura Gallego Garcia - İdhun Günlükleri 1 Direniş- Kitap Yorumu

I

Az spoiler içerebilir !!! 
Kitabın kapagı ilgi cekici ve raflarda gordugunuzde al beni diyor. Baskısı kalıtelı cıltlı kıtabımız 527 sayfa. Öyle hemen bitmiyor ve devamı var. Konusu fantastik severlerin seveceği türden. 
Fakat biraz cocuksu tarafının  oldugunu soylemelıyım. Belki bu karakterlerinin yaşlarıyla alakalı da olabilir. 
Gelelim okurken hoşuma gitmeyen durumlara.
Jack karakterınden hiç hoşlamadım. ( fazla çocuksu çok öfkeli ve isyankar tabi bu öfkesinin bir kısmı ailesinin öldürülmesiyle alakalı olsada kitabın sonunda ortaya çıkan gerçekle de karakterinin bir parcası olduğumu anlıyoruz.) Kitapta bazı şeylerin tahmin edileblir olması da okuyucu olarak sevmediğim bir durum. 
Hoşuma gitmeyen diğer şey ise Alsan ismi. (Alsan isminden nefret ettim okurken.)(neyseki sonradan adını değiştırdı 😬)  Karakterde sıkıntı yok ben ismini sevemedim. Karakterlere takıldıgımdan okurken 188'e kadar cok keyıf aldıgımı soyleyemeyecegım. Bu tamamen benımle ılgılı. Ama 180lerden sonra konu iyice sardı çok keyif aldım ve favori karakterim Kirtash . Kitapta büyücüler, kurt adamlar, tek boynuzlu atlar, ejderhalar, periler, kanatlı yılanlar ... Her şey var.
 İyi ve kötülerin savaşının olduğu hikayede başta kötü olan Kirtash'ın kötü de olsa favori karakteriniz olacağına eminim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder